Det sker oftere og oftere, at jeg bliver kontaktet af mennesker, der har ondt i en relation. Oftest er det en forælder til et voksent barn, som ønsker hjælp til at forbedre relationen til sit barn. Men det kan også være en søster eller en bror, der ønsker at genoprette kontakten.
Læs mere om, hvordan jeg rådgiver i familiekonflikter her
